سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید و افزایش ممبر

 

 

ترفند های تلگرام را استفاده کنید

1-در معرفی کانال حتما اطلاعات تماس ادمین را  در قسمت info کانال بنویسید. مخاطبین کانال حق دارند تا نقد و پیشنهاد خود را به گوش شما برسانند.  بهتر است شماره تلفن ؛ آدرس ؛ ای دی تلگرام مدیر کانال در قسمت مدبر کانال قید شود . مانند کانال     ممبر تلگرام

 

 2- قبل از ارسال پست، چند بار آن را مرور کنید بهتر است یک کانال تست داشته باشید که ابتدا  پیام ها به انجا ارسال شود و بعد از بررسی نهایی در کانال اصلی قرار دهید هر چقدر که می‌توانید آن را کوتاه تر کنید. اندازه مناسب برای یک پست، همان اندازه صفحه نمایش گوشی است و بهتر است که خواننده برای خواندن پست مجبور به پیمایش صفحه (اسکرول) نشود.

 

 3- از قدرت تصاویر برای تاثیر گذاری بر مخاطبین به درستی استفاده کنید.این موضوع در افزایش ممبر تلگرام موثر است عکس‌ها می‌توانند در انتقال بهتر پیام به مخاطب تاثیر مثبتی داشته باشند. اما در استفاده از عکسها زیاده‌روی نکنید. به هر حال لود شدن عکس‌ها برای اینترنت کم سرعت، زمان بر است و شاید برای بعضی‌ها آزار دهنده باشد

 

. 4- در گوشه‌ی تصاویری که در کانال ارسال می کنید، شناسه یا لوگوی کانال خود را درج کنید. به این ترتیب هر کسی که تصویر کانال شما را کپی و منتشر کند، نام و برند کانال شما بیشتر شناخته خواهد شد.افزایش ممبر تلگرام

 

 5- محتوای دست اول تولید کنید. با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید محتوایی تولید کنید که نمونه ی آن در هیچ کانال دیگری نباشد. مطمن باشید در اینصورت مخاطبین وافاداری پیدا خواهید کرد و به تدریج نام کانال شما زبانزد و مشهور خواهد شد. بهترین مطالب برای جذب ممبر کانال تلگرام مطالب سرگرمی و طنز میباشد. طبق تجریه مردم  به مطالب علمی و چیزی به جز سرگرمی  علاقه ندارند.

 

6- برای طبقه‌بندی موضوعی پست‌های کانال از هشتگ‌ها استفاده کنید. به این ترتیب مخاطبین کانال می‌توانند راحت‌تر مطلب یا موضوع مورد نظر خود را بیابند.

 

7- برای کانال خود لوگوی اختصاصی طراحی کنید. یک لوگوی چشم نواز می‌تواند حس بهتری به مخاطبین کانال شما بدهد. توجه کنید که لوگوی کانال در لیست چت‌های مخاطبین و همیشه جلوی چشم آنها است.

 

 8- در انتهای هر پست‌ شناسه‌ی کانال (Channel ID) خود را بنویسید. (شناسه کانال با علامت @ شروع می‌شود). بعضی‌ از مخاطبین شما به جای ارسال مجدد (Forward) پیام‌، آن را کپی می‌کنند. با درج شناسه کانال در انتهای پست، کانال شما شانس بیشتری برای دیده شدن خواهد داشت.

 

خرید ممبر تلگرام

 

 9- ارسال پست‌ها را با برنامه ی مشخصی انجام دهید. مثلا هر شب راس ساعت 11. سعی کنید این زمان را طوری انتخاب کنید که تعداد زیادی از مخاطبین وقت لازم برای خواندن مطلب شما را داشته باشند. در گوشه سمت راست  یک آیکون با نماد “زنگوله” را مشاهده می‌کنید. این آیکون را لمس کنید تا خطی بر روی آن کشیده شود. با این تنظیمات  پیام های که در کانال ارسال میکنید به شکل بی صدا در اختیار کاربران قرار میگیرد. به این نوغ پست ها بی صدا گفته میشود.

 

ر