سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور به ما اعتماد کنید

 

چطور اعتماد کنیم؟

اینکه چطور به یک فروشنده ممبر تلگرام اعتماد کنید بستگی به خودتان دارد. پیشنهاد ما این است که قبل از اینکه اقدام به خرید ممبر تلگرام کنید تحقیقات خودتان را انجام دهید. یا اینکه از واسطه ای کمک بگیرید که مشخص است تجربه بالایی در خرید و فروش ممبر تلگرام داشته و می داند که دارد چه کاری می کند. و مهم تر اینکه به راحتی بتواند برای شما نحوه عضوگیری اش را توضیح دهد.

 

اگر در انجام سفارش خود عجله دارید از ما خرید کنید، در کمتر از نیم ساعت در شبانه روز سفارش انجام می شود.

افزایش و خرید ممبر اد اجباری توسط تلگرام غیررسمی و ادمین آن انجام می شود، بنابراین تیم ممبر من دارای تلگرام غیررسمی می باشد و واسطه نیست.

توضیح کامل طریقه انجام اد اجباری:

شما در حال کار با تلگرام می باشید و زمانی که لیست کانال های خودتون رو چک می کنید متوجه آن می شوید که یک کانال به لیست کانال های تلگرام شما بدون اختیار شما افزوده شده است، حال ممکن است شما این کانال را بپسندید یا از آن خارج شوید. پس در واقع روش خرید ممبر تلگرام یا خرید ممبر اد اجباری رو متوجه شدیم.

تخفیف ویژه این ماه خرید ممبر واقعی تلگرام خرید ممبر واقعی اد اجباری 10کا ممبر واقعی که قیمت آن معادل 190هزارتومان می باشد را شما تنها با 150هزارتومان می توانید خرید کنید. سود شما از این خرید 40هزارتومان می باشد. سفارش شما در کمتر از نیم ساعت بعد از پرداخت انجام می شود.

از کجا مطمئن شویم ممبر های تلگرام کاملا واقعی می باشند؟

شما می توانید پس از خرید ممبر تلگرام از ممبر من با تک تک ممبر های جوین شده در کانالتان، با آن ها چت کنید و از آن ها سوال کنید که به چه صورت وارد کانال شما شده اند. چناچه از 15تا مخاطب کسی پاسخگو نبود تمام مبلغ شما بدون سوال و جواب و قید شرط به حساب سفارش دهنده کمتر از یک ساعت برگشت می خورد.

در صورت ممبر فیک برگشت وجه

خرید ممبر تلگرام و ضمانت پرداخت

 

آیا ممبر های اد اجباری یا اد مستقیم ویو ( سین ) دارد؟

بله، ممبر ها واقعی می باشند ولی باید دقت کنی، سین یا ویو کم است و به مرور زمان بیشتر می شود چناچه نیاز به ویو بیشتری دارید پیشنهاد ما به شما خرید ممبر اختیاری یا ممبر پاپ آپ می باشد. زمانی که ممبر های اد اجباری به کانال شما افزوده می شود، کاربران به مرور زمان کانال شما رو چک می کنند بنابراین ویو های شما با سرعت آهسته افزایش پیدا می کند.