سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ممبر فیک چیست

 

 

پیام رسان تلگرام ، یک پیام رسان محبوب بین مردم بسیاری از کشورها از قبیل ایران ، روسیه ، برزیل و … است. تلگرام این روزها در کشور ایران با حواشی بسیاری همراه است ؛ به طوری که بسیاری از مردم در استفاده از آن و آینده ی مورد انتظار تلگرام بلاتکلیف شده اند. آن چه که واضح است این است که فاز اجرایی فیلترینگ تلگرام و رجوع به یک پیام رسان داخلی ؛ علی رغم بدست آوردن موفقیت های اولیه ، نهایتا با شکست مواجه شد.

 

تلگرام همچنان به مسیر خود ادامه می دهد و روز به روز پذیرای کاربران بیشتری است ، بسیاری از مردم ما با راه اندازی گروه و کانال و ایجاد کسب و کار و کسب توانسته اند درآمد خوبی بدست بیاورند.

 

 

 

ممبر فیک تلگرام چیست؟

عبارت “فیک” از کلمه انگلیسی “Fake” در زبان انگلیسی گرفته شده است ، که به معنای تقلبی و جعلی می باشد. همانطور که می دانید ارزش واقعی یک کانال تلگرامی از اعضا یا همان ممبرهای آن نشات می گیرد. بر همین اساس مدیران کانال ها دوست دارند هرطور شده اعضای کانال خود را بالا ببرند.

 

برای بالا بردن ممبر یا همان اعضای یک کانال تلگرامی از روش های مختلفی استفاده می شود. ممبر فیک ، تبلیغات ، تبادل کانال و … همه و همه راه کارهایی برای افزایش اعضای یک کانال تلگرامی هستند و در صورتی که درست مورد استفاده قرار گیرند می توانند به پیشرفت کانال شما کمک کنند.

 

قضیه از آنجا شروع شد که تلگرام دوباره اجازه ثبت نام با شماره های مجازی آمریکا را داد. تا زمانی که ثبت نام با شماره مجازی ها امکان پذیر نبود خبری از ممبر فیک تلگرام هم نبود! اما الان چند وقتی است که افراد زیادی دوباره از این جریان سوء استفاده کرده و دست به ساخت شماره های مجازی و گرفتن ممبر فیک زده اند. به راحتی می توان از این شیوه برای دریافت ممبر های فیک تلگرام استفاده کرد. کسانی که حوصله داشته باشند خودشان دست به کار می شوند ولی کسانی که وقت کافی ندارند هزینه اش را پرداخت می کنند. در هر دو صورت پروسه دریافت ممبر فیک تلگرام به سرعت انجام می شود.

 

ممبر فیک تلگرام در حقیقت نوعی از ممبر است که وجود خارجی نداشته و از طریق ربات و شماره مجازی ساخته می شود ، صرفا اعضای کانال شما را بالا می برد و فایده دیگری ندارد