سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متود های افزایش ممبر

 

افزایش ممبر تلگرام با تعامل ادمین و اعضاء

همیشه سعی کنید که کانال یا گروه تلگرام خود را به گونه‌ای بسازید که اعضای آن بتوانند هر زمان که تمایل داشتند با شما ارتباط برقرار کنند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمایند. این کار هم از جمله مسائلی است که در حفظ و نگهداری اعضای کانال بسیار موثر خواهد بود و به طور غیرمستقیم منجر به افزایش ممبر تلگرام می‌شود.

 

 

افزایش ممبر تلگرام با انتشار پست های ویدیویی و تصویری جذاب

تجربه نشان داده که انتشار پست های ویدیویی یا عکس های با کیفیت در کانال به مراتب بازده بهتری از مطالب طولانی و متن نوشته‌ها دارد. پس سعی کنید تا حد امکان تنوع را در محتوای کانال یا گروهتان برقرار سازید و جایگاه ویژه‌ای برای پست های ویدیویی و تصویری ایجاد کنید.

 

 

 

فزایش ممبر تلگرام با ایجاد مسابقه و اهدای جوایز

این روش یکی از موثرترین روش ها یا ترفندهای افزایش ممبر کانال و گروه های تلگرام است. سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقه‌ای را در کانال خود برگزار کنید و به برنده مسابقه جایزه‌ای را اهدا کنید. لزومی ندارد که این جایزه حتما یک جایزه میلیونی باشد! بلکه اهدای یک جایزه چند هزار تومانی مثل فلش مموری و غیر هم می‌توانند منجر به جلی رضایت کاربران و افزایش اعضایکانال یا گروهتان شود.

 

افزایش ممبر تلگرام با تداوم انتشار پست ها

برای اینکه کاربران کانال شما با محتوای آن درگیر باشند، باید سعی کنید که در انتشار پست های کانال تداوم ایجاد کنید. انتشار پست در کانال تلگرام نباید به گونه‌ای باشد که فقط در یک بازه زمانی مشخص صورت پذیرد و در سایر زمان ها و مواقع هیچ خبری از انتشار پست نباشد! سعی کنید که انتشار پست های کانال را متداول نگه دارید.