سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع روش های ممبر گیری

 

انواع روش های ممبر گیری:

ممبر فیک: خیلی ها مخالف ممبر فیک هستند، این دیدگاه درست نیست زیرا هر کدام از این ممبر ها در قسمت مخصوصی کاربرد دارند. برای مثال ممبر فیک برای کانال های فروشگاهی زیر یک کا کاربرد خوبی داره چون باعث جلب اعتماد مشتری می شود.

ممبر واقعی ارزان تلگرام: ممبر واقعی به چند دسته تقسیم می شود :ممبر اد اجباری>وممبر پاپ آپ ممبر نوتفیکیشن و ممبر دیالوگ که هریک را در مقالات دیگری توضیح خواهم داد. با این حال، همین ممبر های واقعی وارد دو دسته میشوند:

دسته اول:ممبر های اختیاری هستند که همان طور که از نام آن ها مشخص است کاربران با اختیار خود وارد کانال شما می شوند. ممبر پاپ آپ و ممبر نوتفیکیشن و ممبر دیالوگ در این گروه قرار میگیرند.

 

دسته دوم: ممبر های اجباری می باشند که فرد بدون اختیار عضو کانال می شود. ممبر اد اجباری از این دسته است.میدانیم در ممبر اد اجباری به دلیل ورود بدون اختیار فرد به داخل کانال ، احتمال ریزش آن بیشتر است اما باز هم این بستگی به نوع استفاده شما دارد و شرکت ما برای شما از 1k تا 500k و حتی بالاتر حاضر به پاسخ گویی است و ممبر اختیاری نیاز به تایید خود فرد برای ورود به داخل کانال دارد.

 

ممبر اد اجباری بیشتر برای کانال های عمومی و مورد پسند اکثر مردم استفاده میشود ، مانند کانال طنز و یا کانال های موزیک که بیشتر مردم به آن علاقه مند هستند زیرا با اد گسترده افراد از این طریق به خاطر قیمت بسیار پایین ان نسبت به ممبر اختیاری بازدهی بیشتر و هزینه کمتری برای شما به عمل خواهد آمد. اما هنگامی که شما کانالی تخصصی مانند آموزش لوازم الکترونیکی دارید به دلیل وجود مخاطب خاص آن باید از ممبر اختیاری استفاده کنید که برای شما مناسب تر است. به این منظور کادر ما تصمیم گرفته برای آشنایی بیشتر شما در این زمینه مشاوره رایگان قرار دهد که از آن بهره مند شوید.