سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ممبر واقعی از نوع اد اجباری

 

 

و اما ممبر اد اجباری چیست؟

اد اجباری توسط برنامه نویسان مشهور تلگرام رخ میدهد برای مثال تلگرام فارسی،تلگرام نارنجی و… تلگرام غیر رسمی میتوانند ممبر اجباری اد کنند که دارای پنل میباشند. ممبر واقعی تلگرام اد اجباری به صورتی می باشد که کاربران هیچ گونه اطلاعی ندارند و در حین استفاده شخصیشان از تلگرام کانال شما به لیست چت تلگرامی آن ها افزوده می گردد. به این روش که کاربر هیچ گونه دخالتی در جوین به کانال شما دارد ممبر واقعی تلگرام اد اجباری می گویند. ممبر تلگرام اد اجباری فقط کاربران آنلاین را به کانال شما اضافه میکند تا به اندازه ممکن از افزایش ممبرانی که تلگرام خود را پاک کرده اند نتوانند به لیست کانال شما افزوده شوند. ما همواره تلاش کرده ایم ممبر تلگرام اد اجباری خود را زمان بندی کنیم تا رعایت حال شما مشتریان را کرده باشیم و ریزش کانال خود را به حداقل برسانیم اما می بایست گفت متناسب با تخصصی شدن کانال تلگرام ممبر واقعی تلگرام اد اجباری هم ریزش آن افزوده می گردد که تیم تبلیغاتی یاراپلاس هیچ گونه مسئولیتی در قبال ریزش ممبر اجباری یا همان اد اجباری کانال تلگرامی شما ندارد پس همانا پایه و اصول کانال خود را بر مبنای تولید محتوای مفید قرار دهید تا جزوه مدیران موفق کانال های تلگرامی ما باشید. ( خرید ممبر واقعی )

 

حتما برای شما اتفاق افتاده است ، که بدون اینکه اطلاعی داشته باشید عضو یک کانال شده اید ، به این نوع روش، اد اجباری تلگرام می گویند. ممبر اد اجباری اصولا فقط از طریق اپلیکیشن های تلگرام غیر رسمی اضافه می گردد و تنها کسانی می توانند ممبر اد اجباری به کانال خود اضافه کنند که دارای تلگرام غیر رسمی باشند .

در ضمن تلگرام غیر رسمی آنها بیش از ده هزار عضو یا کاربر داشته باشد و از این طریق می تواند انواع ادهای اجباری را انجام دهد.